Tiedon ja innovaatioiden tutkimuskeskus CKIR

EDIFY-EDU - Equality, Diversity, Inclusion For improving the quality of Management Education, training and professions

The EDIFY-EDU project addresses the skills gap in the sector of Management education with regards to competencies on equality, diversity, and inclusion (EDI), which are more and more needed in a complex and fluid society.

The project will facilitate the acquisition of EDI competencies and transversal skills for management students and managers in business (in particular targeting small and medium-sized companies), in order to respond to the societal transformation by setting up a system for skill assessment, learning offer and validation and recognition.
Students in the Learning Center

Current events and news:

Tervetuloa mukaan suunnittelemaan suomalaista työelämää palvelevaa DEI/EDI-teemojen johtamisosaamista kehittävää koulutusta!

Työpaja on osa eurooppalaista EDIFY-EDU-hanketta, jossa kehitetään DEI/EDI-teemaisia oppimiskokonaisuuksia. Jokaisessa osallistujamaassa toteutetaan kunkin maan tilanteeseen soveltuva pilotti, jonka haluamme suunnitella yhteistyössä työelämätoimijoiden (esim. yritykset, koulutusorganisaatiot) kanssa.

Työpaja: 14.5.2024 klo 9-12 Otaniemessä, Espoossa

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: https://tapahtumat.tieke.fi/dei-tyopaja