Zero Gravity - ARTS–ENG -projektikurssin töiden näyttely

Näe ARTS–ENG-projektikurssin lopputulokset opiskelijoiden esittäminä Kandidaattikeskuksessa.
Poster for the Zero Gravity final exhibition.

Näe Zero Gravity -lopputyönäyttely 28. toukokuuta 2019, kello 10.00–14.00, Kandidaattikeskuksessa, Aalto-salin aulassa. Kahvitarjoilu klo 12–14.

Luovuus uhmaa painovoimaa

Tämän vuoden ARTS–ENG -projektikurssin teema on "Zero Gravity". Monialaiset opiskelijaryhmät ovat tutustuneet kinemaattisiin rakenteisiin ja niiden toiminnan luomiin mahdollisuuksiin. Lopputyönäyttelyssä esillä olevissa töissä kurssin aikana opittu tieto on yhdistetty käyttötarkoitukseen, ja nähtävillä on laaja kirjo erilaisia toteutuksia. Projektien keveys ja liike uhmaavat painovoimaa eikä mittavaa ole määritetty ennalta.

Näyttely on esillä vain tiistaina 27.5.  ja siinä on mukana 35 ryhmää. Kandidaattikeskuksen edessä on lisäksi esillä täysikokoinen kokeellinen kinemaattinen teos, joka on rakennettu yhdessä opiskelijoiden kanssa.

Tervetuloa!

URL kopioitu