We Unite! Startups - terveys ja hyvinvointi

Toimitko terveyden ja hyvinvoinnin startup-yrityksessä EU-alueella? Tai ehkä olet utelias tutkija tai opiskelija? Tule kuulemaan alan asiantuntijoiden ja startupien näkemyksiä.
We Unite! Startups - Health & Wellness takes place on 27 October, 2021

Tule mukaan tapahtumaan "Terveys & Hyvinvointi" |"We Unite! Startups"

27. lokakuuta klo 12-14.30

Tapaa asiantuntijoita, opi pidemmälle menneiltä startup-yrityksiltä ja kuule näkemyksiä alan trendeistä. Sinulla on myös mahdollisuus verkostoitua muiden startup-yritysten ja asiantuntijoiden kanssa.

Tämä tapahtuma on osa Unite-yliopistoverkoston sarjaa ”We Unite! Startups”, jossa pyrimme yhteistyössä Tech Labsin, Aalto Startup Centerin, Universitat Politecnica de Catalunyan ja KTH:n kanssa tuomaan yhteen eurooppalaisia startupeja verkostoitumaan ja oppimaan toisiltaan. Tapahtumia pidetään kerran kuussa. Tilaisuus on englanninkielinen.

27. lokakuuta - Terveys ja hyvinvointi

Ohjelma (englanninkielinen):

1. Introduction
  2. Motivational Speaker - Startup (founder to founder) - Luís Patrão (UpHill)
  3. Key-note Speaker - Health & Wellness Trends - Joana Feijó (Health Cluster Portugal)
  4. Round tables with experts
  5. New funding opportunities Public vs Private
  6. Conclusion

Rekisteröidy täällä  (vie Eventbriteen)

Mikä on Unite!?

Unite! on yksi Euroopan komission rahoittamista Eurooppalaiset korkeakouluverkostot -hankkeen verkostoista, jotka käynnistyivät loppuvuodesta 2019. Aalto-yliopiston lisäksi Unite!-verkostoon kuuluu 6 muuta kovatasoista eurooppalaista teknillistä yliopistoa.

Unite! vastaa tieteellä ja teknologialla yhteiskunnan suuriin haasteisiin yhteistyössä opiskelijoiden, opetus- ja muun yliopistohenkilöstön kanssa, ja tarjoaa kansainvälisiä mahdollisuuksia tulevaisuuden osaajille. Unite! muovaa eurooppalaista korkea-asteen koulutusta monitieteisen, -kulttuurisen ja -kielisen koulutuksen, tutkimuksen ja yrittäjyyden avulla.

Tutustu Unite!:een

URL kopioitu