Tapahtumat

Vertaisryhmäkeskustelu: strategioita ja ideoita kansainväliseen luokkahuoneeseen

Tässä vertaisryhmäkeskustelussa pohdimme haastavia tilanteita, joita osallistujat tyypillisesti kokevat opetuskonteksteissaan, joissa on mukana kansainvälisiä opiskelijoita. Yhdessä ryhmänä tavoitteenamme on kehittää mahdollisia ratkaisuja.
kuvituskuva opiskelijoista

Unite! tarjoaa 14 pedagogisen koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille, jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Koulutukset järjestetään verkossa. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Kutsumme sinut tapaamaan Unite-kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Keskiviikkona 11. toukokuuta 2022 klo 10-13 (9–12 CET)

Tässä vertaisryhmässä pohdimme haastavia tilanteita, joita osallistujat tyypillisesti kokevat opetuskonteksteissaan, joissa on mukana kansainvälisiä opiskelijoita. Yhdessä ryhmänä tavoitteenamme on kehittää mahdollisia ratkaisuja.

Oppimistulokset

• Kehität strategioita selviytyäkseen haasteista, jotka ovat tyypillisiä kansainvälisiä opiskelijoita koskevien opetustilanteiden sekä paikallisten ja kansainvälisten opiskelijoiden välillä.
  • Ymmärrät kulttuurienvälisesti vaihtelevia näkökulmia.
  • Koet vertaisryhmämenetelmän keinona kehittää ja parantaa opetusta.

Jokainen osallistuja tuo oman kysymyksensä/tapauksensa ryhmään ja valitsemme kolme, joita haluaisimme pohtia.

Kohderyhmä: Kaikki opetushenkilöstö, joka opettaa erilaisia ​​ryhmiä

Valmentajat: Tohtori Annette Glathe, tri Ulrike Homann, Sophie Belanger

Yhteyshenkilö: Annette Glathe, sähköposti [email protected]

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan ja se tapahtuu Uniten Metakampus-alustalla. Jos et ole ennen käyttänyt Metakampusta, kannattaa tarkistaa esitteen viimeiseltä sivulta, miten rekisteröinti tapahtuu. Esite on englanniksi. Ilmoittautumisaika päättyy 27.4.2022.

Lisätietoa

Esitteestä löytyy tietoa kaikista kevään 2022 aikana tarjolla olevista koulutuksista.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi ja ne järjestetään verkossa.

Yliopistoverkosto Unite!