Tapahtumat

Varaa vierailu Ympäristöt eläviksi näyttelykierrokselle–Designs for a Cooler Planet

Näyttelyssä esitellään kuinka kehitetään luonnonmukaisia sadeveden kiertosysteemejä, suojellaan vedenalaista elämää sekä visioidaan rakennusten uudelleenkäyttöä että esitelläään uusia kierrätettäviä rakennusmateriaaleja monien muiden lisäksi.
Hack our Habitat exhibition Photo: Tiina Toivola
Ympäristöt eläviksi-näyttelykuva: Tiina Toivola

Vierailulla on paikalla isäntä/emäntä, joka puhuu suomea ja englantia. Turvavälien takaamiseksi kierroksia ei opasteta, kävijät voivat tutustua näyttelyihin itsenäisesti. Vierailuille otetaan max. 15 henkilöä/kierros. Vain Aallon opiskelijat ja henkilökunta voivat käydä Otaniemen kampuksen näyttelyissä ilman ennakkovarausta.

Huomaathan että emme voi ottaa vastaan vieraita jotka ovat olleet kuluneen kahden viikon sisällä ulkomailla.

Tervetuloa! Muista osallistua myös näyttelykierroksillemme toisessa kohteessamme Väreessä.

Ma 21.9.12.00-12.50
ilmoittaudu kierrokselleMa 21.9. 16.00-16.50
ilmoittaudu kierrokelle

Ti 22.9. 12.00-12.50
ilmoittaudu kierrokselleTi 22.9. 16.00-16.50
ilmoittaudu kierrokselleKe 23.9.  17.00-17.50

To 24.9. 17.00-17.50

Pe 25.9  12.00-12.50
ilmoittaudu kierrokselle

Vieraile myös ulkokohteissamme joihin ei vaadita ennakkoilmoittautumista:

bio.modules.pavilion on kokeellinen arkkitehtuuriprojekti. Paviljonki on tehty biomateriaaleista jotka reagoivat vallitseviin säätiloihin. Sijainti: Alvarinaukio Oppimiskeskuksen takana, Otaniementie 9, Espoo. Lisätietoa projektista: www.biomodulespavilion.com

The Kokoon house. Kokoon on joustava tilapäismajoituksen konsepti. Sijainti: Otakaari 5, Espoo. Aukioloaika: ma-pe klo 9-20. Lisätietoa projektista täältä.

Varaa kierros Designs for a Cooler Planet -näyttelyihin Väreessä

Tämän hetkisten koronavirusohjeiden mukaisesti vain Aallon opiskelijat ja henkilökunta voivat käydä Otaniemen kampuksen näyttelyissä ilman ennakkovarausta.

Book a visit
Designs for a Cooler planet: Shimmering Wood exhibition

ONLINE: Designs for a Cooler Planet — virtuaaliohjelma

Näihin tapahtumiin voit osallistua etänä.

Participate online
Full program

Ympäristöt eläviksi

Aggressiivinen kaupungistuminen rasittaa ekosysteemiamme. Kasvava rakentaminen johtaa valtavaan energiaintensiivisten rakennusmateriaalien kysyntään, ja rakentamisen osuus muodostaa jo 39 prosenttia maailman hiilidioksidipäästöistä.

Designs for a Cooler Planet Hack our Habitat
Designs for a Cooler Planet 2020: Race for the Future

Designs for a Cooler Planet — Helsinki Design Week Otaniemessä

YK:n kestävän kehityksen tavoitteiden inspiroimia tulevaisuuden konsepteja.