Valmistaudu väitöstilaisuuteesi ja väitöskirjastasi tiedottamiseen

Infosarja tohtoriopiskelijoille joka toinen viikko keväällä 2024 - järjestäjänä Tohtorinkoulutuspalvelut

Suunnitteletko väitöskirjasi julkista väitöstilaisuutta? Tule kuulemaan mitä asioita suunnittelussa pitää huomioida.
Artworkd from Dipoli, dozens of drop-shaped blue glass artefacts
Dipoli Art Work by Renata Jakowleff

Miten saat väitösluvan? Mitä tapahtuu julkisen väitöstilaisuuden aikana? Mitä pitää huomioida kun suunnittelet väitöstilaisuutesi käytännön järjestelyitä? Miten valmistelet väitöstiedotteen ja mahdollista mediaviestintää?

Esityksen kieli on englanti, mutta voit esittää kysymyksiä myös suomeksi.

Puhujat:
Palvelupäällikkö Minna Söderqvist & Planning officer Tiina Kotti, Tohtorinkoulutuspalvelut
Viestinnän asiantuntija Tiina Forsberg, Viestintäpalvelut

Ei ennakkoilmoittautumista, avoin kaikille Aalto-yliopiston tohtoriopiskelijoille!

Lisätietoa tapahtumasta: [email protected]

Väitöstilaisuuden järjestäminen Aalto-yliopistossa

Ohjeet väitöstilaisuuden suunnitteluun ja järjestämiseen tohtoriopiskelijalle ja kustokselle

Doctoral hat floating above a speaker's podium with a microphone