Väitös yritysjuridiikan aineesta, KTM Piia Aitta

Piia Aitan väitöskirjan nimi on “Osakeyhtiölain yhteiskuntavastuullisuus – diskurssianalyyttisiä tarkasteluja”.
Kuvituskuva väitöstapahtumaan, Aalto-kynä ja tutkimuspaperi

KTM Piia Aitan yritysjuridiikan aineen väitöskirja “Osakeyhtiölain yhteiskuntavastuullisuus – diskurssianalyyttisiä tarkasteluja” tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 7.6.2019.

Väitöstilaisuus alkaa klo 12.00 Kauppakorkeakoululla, os. Ekonominaukio 1, Espoo.

Vastaväittäjinä toimivat professori Jukka Mähönen Oslon yliopistosta sekä Minna Canth -akatemiaprofessori Johanna Niemi Turun yliopistosta. Kustoksena toimii professori (emeritus) Matti Rudanko Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta.

Lisätietoja:
Piia Aitta
puh. 040 577 3391

Väitöskirja on saatavilla väitöstilaisuuteen mennessä osoitteessa aaltodoc.aalto.fi