Väitös yrittäjyyden aineesta, KTM Riitta-Liisa Arpiainen

Väitöskirjan nimi on ”Tiimityötä, toimintaa ja tunteita – näkökulmia yrittäjyyskasvatuksesta ja yrittäjämäisestä oppimisesta kokemuksellisen toimintaoppimisen viitekehyksessä”.
Kuvituskuva väitöstapahtumaan, Aalto-kynä ja tutkimuspaperi

KTM Riitta-Liisa Arpiaisen yrittäjyyden aineen väitöskirja ”Tiimityötä, toimintaa ja tunteita – näkökulmia yrittäjyyskasvatuksesta ja yrittäjämäisestä oppimisesta kokemuksellisen toimintaoppimisen viitekehyksessä” tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 29.3.2019 klo 12 alkaen.

Väitöstilaisuus alkaa klo 12.00 Kauppakorkeakoulun salissa V002, Ekonominaukio 1, Espoo.

Vastaväittäjänä toimii yrittäjyyskasvatuksen dosentti Jaana Seikkula-Leino Turun yliopistosta ja kustoksena professori Teemu Kautonen Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta.

Lisätietoja:
Riitta-Liisa Arpiainen
p. 040 555 4384

Väitöskirja on saatavilla lähempänä väitöstilaisuutta osoitteessa aaltodoc.aalto.fi