Väitös teknillisen fysiikan alalta, M.Sc. Aqeel Hussain

Rakenteellisesti kontrolloitu yksiulotteisten hiilinanomateriaalien kasvatus

Väitöskirja “Synthesis and applications of single walled carbon nanotubes from ethylene as carbon source” keskittyy yksiseinämäisten hiilinanoputkien rakenteelliseen kontrolliin etyleeniin perustuvassa synteesiprosessissa.

Vastaväittäjänä toimii Dr. Don N. Futaba, National Institute of Advanced Industrial Science and Technology, Japani.

Kustos on professori Esko Kauppinen, Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulu, teknillisen fysiikan laitos.

Väittelijän yhteystiedot:  Aqeel Hussain, Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulu, teknillisen fysiikan laitos, [email protected], +358504644271

Väitöskirja on julkisesti nähtävillä 10 päivää ennen väitöstä Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulun ilmoitustaululla Konemiehentie 2, Espoo.