Väitös taloustieteen aineesta, Sinikka Parviainen

Sinikka Parviaisen väitöskirjan nimi on “Essays on Informal Practices, Foreign Direct Investment and Economics Development”.
Kuvituskuva väitöstapahtumaan, Aalto-kynä ja tutkimuspaperi

KTM Sinikka Parviaisen taloustieteen aineen väitöskirja “Essays on Informal Practices, Foreign Direct Investment and Economics Development” tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 28.6.2019.

Väitöstilaisuus alkaa klo 14.00 Kauppakorkeakoululla, os. Ekonominaukio 1, Espoo.

Vastaväittäjänä toimii apulaisprofessori Natalia Volchkova (New Economic School, Moskova) ja kustoksena emeritusprofessori Pertti Haaparanta (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu).

Lisätietoja:
Sinikka Parviainen
[email protected]

Väitöskirja on saatavilla väitöstilaisuuteen mennessä osoitteessa aaltodoc.aalto.fi. Väitöskirjan voi myös noutaa Maria Nybergiltä toimistosta Y301, Ekonominaukio 1.