Tapahtumat

Väitös rakentamisen laskennallisen tekniikan alalta, Viacheslav Balobanov, (M.Eng.)

Väitöskirjan nimi on Computational structural mechanics within strain gradient elasticity: mathematical formulations and isogeometric analysis for metamaterial design.
Aalto-yliopisto / Kandidaattikeskus / luentosali 2 / kuva: Tuomas Uusheimo

Diplomi-insinööri Viacheslav Balobanov, (M.Eng.), väittelee 18.6.2018 kello 12 Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakoulussa, rakennustekniikan ympäristön laitoksella, aiheesta Computational structural mechanics within strain gradient elasticity: mathematical formulations and isogeometric analysis for metamaterial design. Väitöksen ala on rakentamisen laskennallinen tekniikka.

Vastaväittäjä: Professori Holm Altenbach, Institute of Mechanics, Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg, Saksa

Valvoja: Apulaisprofessori Jarkko Niiranen, Aalto-yliopisto, rakennustekniikan laitos

Väitöstilaisuuden paikka: Luentosali A2, Otakaari 1 (sisäänkäynti X), Espoo

Väitöskirjan verkko-osoite: https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/49