Väitös organisaatiot ja johtaminen -aineesta, VTM Teresa Haukkala

Väitöskirjan nimi on ”The wicked problem of a low carbon energy transition. Structure, agency and framing in the multi-actor process of solar PV deployment in Finland”.
Kuvituskuva väitöstapahtumaan, Aalto-kynä ja tutkimuspaperi

Valtiotieteiden maisteri Teresa Haukkalan organisaatiot ja johtaminen -aineen väitöskirja ”The wicked problem of a low carbon energy transition. Structure, agency and framing in the multi-actor process of solar PV deployment in Finland” tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 26.4.2019.

Väitöstilaisuus alkaa klo 12.00 Kauppakorkeakoululla, Ekonominaukio 1, sali U006, Espoo.

Vastaväittäjänä toimii Dr. Jochen Markard, Eidgenössische Technische Hochshule Zürich (ETH) ja kustoksena emeritusprofessori Raimo Lovio Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta.

Lisätietoja:
Teresa Haukkala
puh. 050 437 7578

Väitöskirja on saatavilla lähempänä väitöstilaisuutta osoitteessa aaltodoc.aalto.fi