Väitös markkinoinnin aineesta, KTM Alexei Gloukhovtsev

Alexei Gloukhovtsevin väitöskirjan nimi on “Negotiating Change in Marketing Systems: A Collection of Essays”.
Kuvituskuva väitöstapahtumaan, Aalto-kynä ja tutkimuspaperi

KTM Alexei Gloukhovtsevin markkinoinnin aineen väitöskirja “Negotiating Change in Marketing Systems: A Collection of Essays” tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 14.6.2019.

Väitöstilaisuus alkaa klo 12.00 Kauppakorkeakoululla, os. Ekonominaukio 1, Espoo.

Vastaväittäjänä toimii professori Pia Polsa (Hanken School of Economics) ja kustoksena professori Henrikki Tikkanen (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu).

Lisätietoja:
Alexei Gloukhovtsev
[email protected]

Väitöskirja on saatavilla väitöstilaisuuteen mennessä osoitteessa aaltodoc.aalto.fi. Väitöskirjan voi myös noutaa sihteeri Eveliina Konttilan toimistosta T116, Ekonominaukio 1.