Väitös markkinoinnin aineesta, Jack Tillotson

Jack Tillotsonin väitöskirjan nimi on “The Power of the Fart: Medicalization, Normativity, and Consuming Body-Subjects”.
Kuvituskuva väitöstapahtumaan, Aalto-kynä ja tutkimuspaperi

MBA Jack Tillotsonin markkinoinnin aineen väitöskirja “The Power of the Fart: Medicalization, Normativity, and Consuming Body-Subjects” tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 28.6.2019.

Väitöstilaisuus alkaa klo 12.00 Kauppakorkeakoululla, os. Ekonominaukio 1, Espoo.

Vastaväittäjänä toimii professori Jacob Östberg (Stockholm Business School) ja kustoksena apulaisprofessori Sammy Toyoki (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu).

Lisätietoja:
Jack Tillotson
[email protected]

Väitöskirja on saatavilla väitöstilaisuuteen mennessä osoitteessa aaltodoc.aalto.fi. Väitöskirjan voi myös noutaa markkinoinnin laitokselta, huone T116, Ekonominaukio 1.