Väitös fysikaalisen kemian alalta, DI Eldar Khabushev

Väitöskirjan nimi on: Fine-Tuning of Single-Walled Carbon Nanotube Properties for Transparent Conductive Applications
Aalto-yliopisto / tohtoreiden hatut

DI Eldar Khabushev väittelee perjantaina 13.1.2023 klo 13 Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulussa, kemian ja materiaalitieteen laitoksella. Väitöskirjan nimi on "Fine-Tuning of Single-Walled Carbon Nanotube Properties for Transparent Conductive Applications".

Vastaväittäjä: Professori Ralph Krupke, Karlsruhen teknillinen korkeakoulu, Saksa
Kustos: Professori Tanja Kallio, Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu, kemian ja materiaalitieteen laitos

Sähköinen väitöskirja saatavilla Aaltodoc sivustolla.
Aaltodoc

Väitöstilaisuus järjestetään hybridimuodossa luentosalissa KE2 (Komppa-sali), Kemistintie 1, sekä etäyhteydellä Zoomissa.

Linkki tilaisuuteen

Zoom pikaopas