Väitös biotuotetekniikan alalta, M.Sc. Gerardo Gomez Millan

Väitöskirjan nimi on: Valorization of Low Concentration Sugar Side-stream from Dissolving Pulp Production
Image

M.Sc. Gerardo Gomez Millan väittelee maanantaina 16.12.2019 klo 12 Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulussa, biotuotteiden ja biotekniikan laitoksella, salissa L1, Vuorimiehentie 1, Espoo. Väitöskirjan nimi on "Valorization of Low Concentration Sugar Side-stream from Dissolving Pulp Production".

Vastaväittäjä: Professori Roger Gläser, Universität Leipzig, Saksa

Valvojat: Professori Herbert Sixta, Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu, biotuotteiden ja biotekniikan laitos ja professori Jordi Llorca Piqué, Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)