Unite! virtuaalimessut opiskelijoille - rakenna globaalia osaamistasi

Rakenna verkostojasi ja opiskele seitsemässä eurooppalaisessa yliopistossa. Luo ratkaisuja suuriin yhteiskunnallisiin haasteisiin yhdessä ympäri Eurooppaa tulevien opiskelukavereiden kanssa.
Unite! Virtual Fair for Students takes place on 3 November, 2021.

Aika: Keskiviikko 3.11.2021 klo 13-16
Paikka: Spatial Chat, linkki lähetetään rekisteröityneille osallistujille

Unite! on seitsemän eurooppalaisen yliopiston yhteisö, joka tarjoaa mahdollisuuksia kehittää globaalia osaamistasi monin eri tavoin. Tule mukaan Uniten virtuaalimessuille tutustumaan laajaan valikoimaan opiskelumahdollisuuksia sekä tapaamaan opiskelijoita ja henkilökuntaa kaikista seitsemästä yliopistosta.

Unite! tarjoaa opiskelijoille:

• Yhteisohjelmat
  • Projektikurssit, kevät- ja kesäkoulut
  • Hackathonit ja kilpailut
  • Virtuaalikurssit arkkitehtuurista ja energiasta
  • Kieli- ja kulttuurikurssit
  • Mentorointi, työharjoittelu ja muut urapalvelut
  • Tapaa opiskelijoita seitsemästä Unite! yliopistosta
  • Tutustu Uniten henkilökuntaan ja opiskelijaedustajiimme

Messut järjestetään interaktiivisella alustalla nimeltä Spatial Chat, jossa voit liikkua huoneesta toiseen kuin tavallisilla messuilla. Vieraile ständeillä, pelaa pelejä, tapaa opiskelutovereita kahvihuoneessa ja pidä hauskaa!

Voit piipahtaa paikalle milloin tahansa klo 13-16 välisenä aikana. Muistathan ilmoittautua 1.11. mennessä. Spatial Chat -linkki lähetetään rekisteröityneille osallistujille 2.11.

Rekisteröidy täällä

Messut on suunnattu seitsemän Unite-yliopiston opiskelijoille: Aalto-yliopisto, Grenoble INP-UGA, KTH Royal Institute of Technology, Politecnico di Torino, Darmstadtin teknillinen yliopisto, Universitat Politècnica de Catalunya ja Universidade de Lisboa.

Tutustu Uniteen täällä https://www.unite-university.eu

Kysymyksiä?
Ota yhteyttä Johanna Kailaan sähköpostitse [email protected].