Työpaja digitaalisten kaksosten ja esineiden internetin liiketoimintahyödyistä

Kiihdytä organisaatiosi kehitystyötä digitaalisten kaksosten alueella! Tule mukaan työpajaan verkostoitumaan, jakamaan kokemuksia ja ideoimaan uusia liiketoimintamahdollisuuksia, joita esineiden internet (IoT) ja digitaaliset kaksoset synnyttävät.
Digitwin workshop 2019

Digitaalinen kaksonen on laaja konsepti, joka yhdistää monia tekniikoita, kuten simulaation, Internetin ja tekoälyn. Niiden kaikkien tavoitteena on parantaa ihmisten elämää, mutta tie sinne saattaa olla mutkikas. Teknologioiden on oltava riittävän kypsiä, sopivia käyttöönotettavaksi ja niiden on tuettava liiketoimintamalleja.

Työpajassa jaamme tietoa esineiden internetin ja digitaalisten kaksosten käytännön hyödyistä kutsuttujen puhujien ja DigiTwin-projektipartnerien esityksissä. Ne herättelevät ajatuksia iltapäivän työpajalle, jossa ideoimme uusia liiketoimintamahdollisuuksia osallistujien nykyisten tavoitteiden ja resurssien perusteella.

Työpajan järjestävät Aalto-yliopisto, Konecranes ja Remion osana Business Finlandin rahoittamaa DigiTwin-hanketta. Tapahtuma on avoin kaikille ja sen tavoitteena on vahvistaa digitaalisten kaksosten ympärille rakentamaamme verkostoa Suomessa.

Katso agenda tapahtuman englanninkieliseltä sivulta ja ilmoittaudu 10.9. mennessä.

Tervetuloa!

Yhteyshenkilö: projektipäällikkö Juuso Autiosalo, [email protected]