Thought Leader’s Talk by Katja Toropainen

Monimuotoisuus, tasa-arvo ja inklusiivisuus ovat nousseet puheenaiheiksi organisaatioissa samalla tavalla kuin kestävä kehitys ja vaikuttavuus nousivat aiemmin, mutta olemme vasta alussa matkallamme kohti parempaa työelämää. Puheessaan Katja jakaa Inklusiivin perustamistarinan ja avaa tarkemmin mitä monimuotoisuus, tasa-arvo ja inklusiivisuus tarkoittaa yrityksille!
Colorful banner with the picture of Katja Toropainen in the middle. Text says "Thought Leader's Talk" and "Katja Toropainen, Founder, Inklusiiv". Background is a mix of bright orange and a pastel blue.

Maailman johtavat yritykset ovat tunnustaneet tarpeen edistää monimuotoisuutta, tasa-arvoa ja inklusiivisuutta (DEI). Kun rakennamme monimuotoisia ja inklusiivisia organisaatioita, kaikki hyötyvät siitä: yritykset menestyvät ja kasvavat, tiimit suoriutuvat paremmin ja yksilöiden hyvinvointi kasvaa.

Nyt DEI on noussut puheenaiheeksi organisaatioissa samalla tavalla kuin kestävä kehitys ja vaikuttavuus nousivat aiemmin, mutta olemme vasta alussa matkallamme kohti parempaa työelämää.

Vuonna 2019 perustetun Inklusiivin missio on selkeä: he haluavat jakaa monimuotoisuus- ja inklusiivisuustietoa kaikkien saataville, sekä auttaa organisaatioita muuntamaan tiedon toiminnaksi.

Katja Toropainen on Inklusiivin perustaja ja palkittu puhuja, kirjoittaja ja kolumnisti. Ennen Inklusiivin perustamista, Katja johti kaksi vuotta Slushin sisältöjä, ohjelmaa ja puhujaoperaatioita ja hänellä on maisterin tutkinto Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta.

Puheessaan Katja jakaa Inklusiivin perustamistarinan ja avaa tarkemmin mitä monimuotoisuus, tasa-arvo ja inklusiivisuus tarkoittaa yrityksille!

Lue tapahtumasta lisää englanninkieliseltä sivulta.