Tapahtuma: Mitä olet aina halunnut kysyä lahjoittamisesta?

Mitä sinun olisi hyvä tietää, kun suunnittelet testamenttilahjoittamista? Mitä verotuksellisia näkökohtia lahjoittamiseen yleisesti ottaen liittyy?
Aalto University red pen and notebook

Aalto-yliopiston lahjoittajasuhteet toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi lahjoitusten verotusasioita ja testamenttilahjoittamista koskevaan keskusteluiltaan.

Tilaisuus järjestetään Otaniemessä 13.9.2022. Iltaa isännöivät Aalto-yliopiston talousjohtaja Marianna Bom sekä opetuksesta vastaava vararehtori Petri Suomala. Asiantuntijavieraanamme on verotukseen ja testamenttaamiseen erikoistunut asianajaja, varatuomari Olof Rehn Asianajotoimisto Rehn & Co Oy:sta.

Kerromme illan aikana tarkemmin lahjoittamisesta sekä siihen liittyvistä verotuskäytännöistä. Jaamme myös Aallon opetuksen ja tutkimuksen viimeisimmät kuulumiset. Tilaisuudessa on tarjolla kevyt illallinen.

Kiinnostuitko? Lahjoittajasuhteiden Nora Rahnasto ottaa vastaan ilmoittautumiset sekä tilaisuuteen liittyvät tiedustelut. Huomioithan, että paikkoja on tarjolla vain rajoitetusti.

Nora Rahnasto, Aalto-yliopiston lahjoittajasuhteet
email: [email protected]