Sähkötekniikan päivä Aalto-yliopistossa

Sähkötekniikan päivä -virtuaalitapahtumassa kerromme lukiolaisille sähkötekniikan opiskelusta ja uramahdollisuuksista. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Sähkötekniikan päivä 2022, kuva: Filmbutik
Sähkötekniikan päivä järjestetään 18.1.2023. Kuva: Filmbutik

Tervetuloa virtuaaliseen Sähkötekniikan päivään tutustumaan alan opiskeluun ja uramahdollisuuksiin

Hoivarobotteja, puheentunnistusta, mikromateriaaleja, avaruutta kaukana ja lähellä – Sähkötekniikan korkeakoulussa tutkimme sähkön ja älykkäiden sähköverkkojen lisäksi paljon sellaisia asioita, joita moni ei äkkiseltään miellä edes kuuluvan sähköalaan. Miten alalla taistellaan ilmastonmuutosta vastaan tai parannetaan ihmisten hyvinvointia? Tervetuloa virtuaaliseen Sähkötekniikan päivään kuulemaan lisää!

Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulu järjestää keskiviikkona 18.1.2023 kello 13 alkaen virtuaalitapahtuman, jossa opiskelijamme Iikka, Venla ja Leevi kertovat alan opinnoista ja monipuolisista uramahdollisuuksista. Osallistujilla on mahdollisuus kysyä lisää opiskelusta ja sähkötekniikasta. Tapahtuman kesto on noin 1,5 tuntia.

Tapahtuma sopii hyvin esimerkiksi fysiikan, matikan tai opokurssin ryhmille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille. Tapahtumaan voi ilmoittautua ryhmänä tai yksin.

Liity liveen tästä!

Lähetämme lisätietoja ja osallistumislinkin sähköpostilla ilmoittautujille.

Huom! Tapahtumasta tehdään myös tallenne, joka on katsottavissa jälkikateen. Lähetämme suoran linkin tallenteeseen ilmoittautujille.

Lisätietoja tapahtumasta

Viestinnän koordinaattori Ira Matilainen
050 435 10 10

Microwave engineering student working in an anechoic chamber.

Sähkötekniikan korkeakoulu - ratkaisuja ihmiskunnan suuriin haasteisiin

Ilmastonmuutos, materiaalien väheneminen ja väestön ikääntyminen – muun muassa näihin ihmiskunnan suuriin haasteisiin haemme Sähkötekniikan korkeakoulussa ratkaisuja. Tutkimuksemme tuloksia sovelletaan esimerkiksi kännyköissä, sähköverkoissa, terveydenhuollossa ja satelliiteissa.

Olemme hyvin kansainvälinen ja erilaisista ihmisistä koostuva tiivis yhteisö, joka kehittää parempia ratkaisuja kestävän tulevaisuuden tarpeisiin.

elec.aalto.fi
instagram: @aaltoelec