Polestar x Aalto Fashion Talks

Mitä vaatimuksia kestävyys eli "think zero" asettaa suunnittelijoille ja yrityksille? Millaista osaamista tarvitaan – nyt ja tulevaisuudessa? Mitä muotoilu on huomenna?
Design Anni Salonen Photo: Sofia Okkonen

Tervetuloa Polestar Helsingissä järjestettävään Polestar x Aalto Fashion Talks -tapahtumaan! Tilaisuus on englannin kielinen ja se on järjestetty osana Aalto Fashion ja Polestar yhteistyötä.

Lue lisää tapahtuman puhujista englannin kielisiltä sivuiltamme:

Polestar x Aalto Fashion Talks

Nämä saattavat kiinnostaaa sinua

Work by fashion student Noora Ainasoja at Näytös18 event. Photo: Mikko Raskinen

Aalto Fashion (ulkoinen linkki)

Aalto fashion on luova yhteisö, joka tutkii muotia ja sen eri ilmaisumuotoja. Alusta esittelee Aallon muodin kandidaatti- ja maisteriopiskelijoiden töitä.

Kaksi naista tekemässä kankaisia rintamerkkejä. Kuva: Marko Oikarinen / Aalto-yliopisto

Yritysyhteistyö

Tutkimusyhteistyö vahvistaa osaamista ja liiketoiminnan kehittämistä. Opintoprojekteissa syntyy uusia tuote- ja palveluideoita. Kampuksemme tarjoaa innostavan toiminta- ja verkostoitumisympäristön.

AALTO_b-9344_Original.jpg _OE_4723_Original.jpg

Muotoilun laitos

Muotoilun laitoksella tutkimus, taide, koulutus ja yritysyhteistyö muodostavat vahvan osaamisen muotoilun tutkimuksessa ja koulutuksessa.

URL kopioitu