Tapahtumat

Opetus ja oppiminen ”Blinksien" avulla: Edistää syvempää oppimista vain 1000 merkillä

”Blinksit” ovat lyhyitä tekstejä, joissa on enintään 1000 merkkiä ja ne voidaan lukea noin minuutissa. Koulutuksessa esitellään didaktinen konsepti, käytetyt työkalut sekä konseptin mahdollisuudet ja lisäarvo oppimiselle.
kvuituskuva tietokoneesta

Unite! tarjoaa 14 pedagogisen koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille, jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Koulutukset järjestetään verkossa. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Kutsumme sinut tapaamaan Unite-kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Opetus ja oppiminen ”Blinks”:ien avulla: Edistää syvempää oppimista vain 1000 merkillä

27.4.2022 klo 16-17.30

”Blinksit” ovat lyhyitä tekstejä, joissa on enintään 1000 merkkiä ja ne voidaan lukea noin minuutissa. Humanististen tieteiden laitoksen ”Oppimis- ja työstrategiat” -luennolla  opiskelijat muotoilevat viikoittaisia pohdintojaan luennon sisällöstä näiden ”blinksien” avulla. Tässä työpajassa prof. Seyfarth esittelee didaktisen konseptin, käytetyt työkalut sekä konseptin mahdollisuudet ja lisäarvon.

Oppimistulokset

• Saat ideoita Blinksin käyttämiseen korkeakouluopetuksessa
  • Tutustut työkaluihin, joilla voit toteuttaa Blink-metodologiaa

Kouluttaja: Prof. Dr. André Seyfarth Locomotion Laboratory, Institute of Sport Science

Yhteyshenkilö: Christian Hoppe [email protected]

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan ja se tapahtuu Uniten Metakampus-alustalla. Jos et ole ennen käyttänyt Metakampusta, kannattaa tarkistaa esitteen viimeiseltä sivulta, miten rekisteröinti tapahtuu. Esite on englanniksi. Ilmoittautumisaika päättyy 24.4.2022.

Lisätietoa

Esitteestä löytyy tietoa kaikista kevään 2022 aikana tarjolla olevista koulutuksista.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi ja ne järjestetään verkossa.

Yliopistoverkosto Unite!