Opettajien kahvihetki: Keskustellaan online-opetuksen mahdollisuuksista

Aalto Online Learning - Online Hybrid Lab kutsuu sinut keskustelemaan online-materiaalien käytöstä osana opetusta, ja siitä miten ne voisivat auttaa ratkaisemaan yliopistollamme toistuvia haasteita. Miten kurssit voisivat olla saavutettavia, joustavia ja tehokkaampia niin opiskelijoille kuin opetushenkilökunnallekin? Online-ratkaisut tarjoavat monia erilaisia mahdollisuuksia live-opetuksen tueksi.
Blue background, simply drawn figures interacting with digital spaces and online educational tools

Tässä kahvihetkessä tarkoituksemme on esitellä hybridi-opetuksen keinoja ja case-esimerkkejä tekniikan aloilta. Miten voimme laajentaa pääsyä vaikeasti tavoitettaviin reaalimaailman kohteisiin tai rajallisen kapasiteetin laboratoriotiloihin? Miten blended learning ratkaisut voivat helpottaa suurien massakurssien toteuttamista?

Tavoitteenamme on inpiroida, informoida ja vertailla kokemuksia ja ajatuksia hybridi oppimisen mahdollisuuksista. Kerromme myös Aalto Online Learning - Online Hybrid Labin tavoista tukea Aallon henkilökuntaa online-opetuksen kehityksessä.

Aloitamme case-esimerkkien läpikäynnillä ja avaamme sitten estradin avoimelle keskustelulle. Kahvia ja kevyttä välipalaa on tarjolla, minkä takia toivomme ennakkoilmoittautumista.

Tapahtumajärjestäjät

Tuuli Metsäkoivu

Projektityöntekijä, podcastit ja audio verkko-opetuksessa
 Jutta Tavaila

Projektityöntekijä, verkko-opetus

Lisää tapahtumia

Yellow background, simply drawn figures interacting with digital spaces and online educational tools // Yellow ARTS, Green BIZ

Opettajien kahvihetki: Keskustellaan online-opetuksen mahdollisuuksista

Aalto Online Learning - Online Hybrid Lab

Aalto Online Learning - Online Hybrid Hub: Suunnittelemme, testaamme ja mainostamme tuotantomalleja sekä parhaita käytäntöjä verkko-oppimisen alalla.

Katso lisää
a photo of Aalto University BIZ main building by Mika Huisman