Tapahtumat

Oletko kiinnostunut opetuksen kehittämisestä? Tule mukaan A Unite!-Ed Future -konferenssiin

Pedagogisten valmiuksien kehittäminen ja esimerkit opetukseen liittyvistä innovaatioista ovat ratkaisevan tärkeitä yliopistokoulutuksemme uudistamiseksi. Teaching and Learning Unite! Conference 2022 - A Unite!-Ed Future tarjoaa erinomaisen tilaisuuden vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia esimerkiksi vuorovaikutuksesta digitaalisissa ja hybridioppimisympäristöissä, opiskelijakeskeisestä oppimisesta ja kestävän kehityksen eri näkökohdista.
People standing in front of a room with laptop and funny robots.

Konferenssi järjestetään verkossa Zoomin välityksellä 10. marraskuuta klo 10-17.

Se on suunnattu kaikkien Unite!-kumppanioppilaitosten opetushenkilökunnalle, lehtoreille ja tiedekunnille - mukaan lukien opetuksen parissa työskentelevät tohtorikoulutettavat ja väitöskirjatutkijat - jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Konferenssiin osallistuminen on maksutonta kaikille Aalto-yliopiston henkilökunnan jäsenille ja opiskelijoille.

Tutustu täällä konferenssin ohjelmaan.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumisaika päättyy 8. marraskuuta 2022.

Ilmoittaudu täällä: https://easychair.org/my/conference?conf=uniteed2022

Huomaa, että sinun on luotava tili Easychairiin voidaksesi rekisteröityä.

Yhteyshenkilö

Charlotte Hurdelbrink, [email protected]

Yliopistoverkosto Unite!

Unite! on yksi Euroopan komission rahoittamista Eurooppalaiset yliopistot -verkostoista, jonka jäsen Aalto-yliopisto on yhdessä kahdeksan muun korkeatasoisen eurooppalaisen yliopiston kanssa. Unite! pyrkii merkittävästi vahvistamaan opiskelijoiden ja henkilökunnan liikkuvuutta sekä edistämään eurooppalaisen korkeakoulutuksen laatua, osallisuutta ja kilpailukykyä.

Unite! logo