Oasis of Radical Wellbeing aloittaa 17.11. Tule mukaan!

Oasis of Radical Wellbeing tutkii aaltolaisten hyvinvointia, kerää hyvinvointiosaamista Aallon ympäriltä ja ulkopuolelta sekä levittää ja kuratoi tietoa kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista olennaisena osana niin opiskelijoiden kuin opettajien ja koko Aallon henkilöstön arkea.

Oasis of Radical Wellbeing
Tervetuloa mukaan Oasis of Radical Wellbeingin avajaisiin 17.11. klo 14-16 osoitteessa A Grid, Otakaari 5!

Omasta hyvinvoinnista huolehtiminen on tärkeää, ja dialogia hyvinvoinnista tarvitaan sekä henkilökohtaisella tasolla että osana systeemistä ajatteluamme. Se on välttämätöntä myös Aallon tasa-arvoisuuden ja monimuotoisuuden kannalta.

Näe lyhytelokuva. Seuraa paneelia ja osallistu keskusteluun!

Ilmoittaituminen on pättynyt. Tilaisuudesta lähetettävä kevyt striimi on nähtävissä 17.11. klo 14: https://radicalwellbeing.aalto.fi

Tilaisuus on avoin kaikille Aalto-yhteisön jäsenille ja se on englanninkielinen.

Ohjelma:

”Myötätunto II eli Onnea vaan”
- Merita Petäjän ja Eero Tiilikaisen lyhytelokuva (2021).

Miksi tarvitsemme kokonaisvaltaista hyvinvointia yliopistossa? Kenelle se on tarkoitettu ja mitä termi ”radikaali” tarkoittaa tässä?
- Paneelikeskustelu

Panelistit:
Vararehtori Petri Suomala
Professori Jani Romanoff
Professori Pilvikki Absetz, Tampereen yliopisto
Psykologi Sanni Saarimäki
Lehtori ja jatko-opiskelija Tuukka Kostamo
Imran Shamsul, opiskelija

- Interaktiivinen ideatori
Tapaa hyvinvoinnin puolesta Aallossa työskenteleviä ihmisiä.

- Kahvia, välipalaa ja ideointia
Vegaaninen smoothie, vegaaninen piirakka ja kahvi / tee (gluteeniton saatavilla).

Tapahtumaa isännöi psykologi ja Oasis of Radical Wellbeingin vetäjä Merita Petäjä.

Huom: Joukossamme on näyttelijöitä! He ohjaavat osallistujia osallistumaan keskusteluun.