Koulutus opettajille: Tee opiskelijoista aktiivisia, jopa verkossa

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 14 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille keväällä 2022. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Tässä työpajassa keskustellaan strategioista, joilla opiskelijat saadaan aktivoitumaan myös etänä, jaetaan kokemuksia ja esitellään työkaluja (pääasiassa verkossa ja ilmaisia) vuorovaikutuksen edistämiseksi.
kuvituskuva henkilöstä etäkokouksessa

Unite! tarjoaa 14 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille, jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kaikki koulutukset järjestetään verkossa. Kutsumme sinut tapaamaan Unite-kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Tee opiskelijoista aktiivisia, jopa verkossa

12.4.2022 klo 14.30-18.30 (1.30-5.30 CET)

Opiskelijoiden aktivointi helpottaa oppimista. Tämä tosiasia on laajalti dokumentoitu. Kun opetus on kokonaan tai enimmäkseen etäopetusta, panokset ovat korkeat. Tässä työpajassa keskustellaan strategioista, joilla opiskelijat saadaan aktivoitumaan myös etänä, jaetaan osallistujien kokemuksia ja esitellään työkaluja (pääasiassa verkossa ja ilmaisia) tämän vuorovaikutuksen edistämiseksi.

Oppimistulokset

• Keskustelemme aktiivisen oppimisen kysymyksistä
  • Tunnistat etäopiskelun erityisvaikeudet
  • Opit ratkaisuja ja työkaluja, jotka helpottavat opiskelijoiden toimintaa verkossa

Työpajan fasilitaattorit: Dr. Fanny Poinsotte, Maria Christou, Astrid Rauda

Yhteyshenkilö: Astrid Rauda, sähköposti [email protected]

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan ja se tapahtuu Uniten Metakampus-alustalla. Jos et ole ennen käyttänyt Metakampusta, kannattaa tarkistaa esitteen viimeiseltä sivulta, miten rekisteröinti tapahtuu. Esite on englanniksi. Ilmoittautumisaika päättyy 1.4.2022.

Lisätietoa

Esitteestä löytyy tietoa kaikista kevään 2022 aikana tarjolla olevista koulutuksista.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi ja ne järjestetään verkossa.

Yliopistoverkosto Unite!