Koulutus opettajille: Miten teet luennoistasi interaktiivisia?

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 14 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille keväällä 2022. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Koulutuksessa opit miten luennoista saadaan interaktiivisempia ja miten sinä voit käyttää näitä tekniikoita omilla luennoillasi.
kuvituskuva opiskelijoista tietokoneella

Unite! tarjoaa 14 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille, jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kutsumme sinut tapaamaan Unite-kollegoitasi kuudesta muusta eurooppalaisesta yliopistosta ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Miten teet luennoistasi interaktiivisia?

Keskiviikkona 23. maaliskuuta 2022, klo 14–17 (13–16 CET)

Miten voin tehdä luennoistani interaktiivisempia ja miksi? Kuinka voin toteuttaa näitä strategioita kurssillani? Mitä hyötyä siitä on opiskelijoille? Mitä pitää ottaa huomioon?

Työpajassa on yksilöllisen työn hetkiä, pienryhmissä työskentelyä, vertaiskeskusteluja ja teoriaa.

Oppimistulokset

• Opi ja vertaile erilaisia tapoja tehdä luennoista interaktiivisempia
  • Valitse (ja toteuta myöhemmin) tiettyjä strategioita kontekstisi mukaan

Kouluttaja: Aurélie Feron, Grenoble INP, sähköposti [email protected]

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan ja se tapahtuu Uniten Metakampus-alustalla. Jos et ole ennen käyttänyt Metakampusta, kannattaa tarkistaa esitteen viimeiseltä sivulta, miten rekisteröinti tapahtuu. Esite on englanniksi. Ilmoittautumisaika päättyy 14.3.2022.

Lisätietoa

Esitteestä löytyy tietoa kaikista kevään 2022 aikana tarjolla olevista koulutuksista.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi.

Yliopistoverkosto Unite!