Tapahtumat

Koulutus opettajille: Challenge Based Learning for Sustainable Development Goals

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 12 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille syksyllä 2021. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Challenge Based Learning for Sustainable Development Goals -koulutus pidetään 13. ja 20. lokakuuta, ja se sisältää 14 tunnin verran ryhmätöitä ja itseopiskelua.
UN Sustainable Development Goals

Unite! tarjoaa 12 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille  (mukaan lukien tohtorikoulutettavat ja opetukseen osallistuvat tutkijat), jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kutsumme sinut tapaamaan Unite! kollegoitasi ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Challenge Based Learning for Sustainable Development Goals

Englanninkielinen työpaja järjestetään verkossa

• keskiviikkona 13.10.2021 klo 9.30-12.30 CET ja
  • keskiviikkona 20.10.2021 klo 9.30-12.30 CET

+ itsenäistä työskentelyä 6.10.-27.10.2021 välisenä aikana. Työmäärä on yhteensä 14 tuntia.

Lue lisää täältä

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 22.9. täällä: https://www.kth.se/form/unite-teaching-learning

Kurssimateriaalit tulevat saataville Unite! Metacampukseen. Sinun on ensin rekisteröidyttävä Metacampuksen käyttäjäksi.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi.

Unite! Teaching and Learning (unite-university.eu) -  Katso täältä kaikki 12 koulutustilaisuutta, jotka Unite! tarjoaa syksyllä 2021.