Koulutus opettajille: Aktivoi opiskelijasi jopa verkossa

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa 12 pedagogista koulutustilaisuutta Aalto-yliopiston opettajille syksyllä 2021. Mukaan ovat tervetulleita myös tohtoriopiskelijat ja post doc -tutkijat, joilla on opetusvastuuta. Aktivoi opiskelijasi jopa verkossa -koulutus pidetään 16. syyskuuta, ja se sisältää 5 tunnin verran ryhmätöitä ja itseopiskelua.
Unite! - building a European university of the future

Unite! tarjoaa 12 koulutuksen sarjan verkostonsa yliopistojen opettajille, luennoitsijoille ja tiedekunnille  (mukaan lukien tohtorikoulutettavat ja opetukseen osallistuvat tutkijat), jotka ovat kiinnostuneita jakamaan ja kehittämään opetus- ja oppimiskäytäntöjä. Kutsumme sinut tapaamaan Unite! kollegoitasi ja kuulemaan, miten opetusta ja oppimista edistetään eri kumppanuusyliopistoissa.

Aktivoi opiskelijat jopa verkossa 16. syyskuuta klo 13.30-17.00 CET

Tätä koulutusta vetää tohtori Fanny Poinsotte Grenoblen yliopistosta. Tässä sessiossa kuulet aktiivisesta oppimisesta, etäopetuksen erityisistä hankaluuksista sekä ehdotuksia ratkaisuista ja työkaluista verkko-oppimisen helpottamiseksi.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumisaika päättyy 25.8.2021. Ilmoittautuminen ja kaikki kurssimateriaalit ovat saatavana Unite! Metacampuksella. Sinun on ensin rekisteröidyttävä Metacampuksen käyttäjäksi, ennen kuin voit ilmoittautua koulutukseen.

Aktiviteetteja - verkkoseminaareja, kursseja ja koulutustapahtumia - johtavat kumppanikorkeakoulujen pedagogiset asiantuntijat, ja ne ovat ilmaisia ​​Unite-yhteisölle. Kaikki koulutukset ovat englanniksi.

Lisätietoa

Aktivoi opiskelijat jopa verkossa

Unite! Teaching and Learning (unite-university.eu) -  Katso täältä kaikki 12 koulutustilaisuutta, jotka Unite! tarjoaa syksyllä 2021.