Design for Government 2019 Loppushow

Tapahtumassa esitellään inspiroivia esimerkkejä proaktiivisesta päätöksenteosta ja julkisesta palvelupolitiikasta.
Final Show

Oletko kiinnostunut uusista proaktiivisista päätöksenteon tavoista ja julkisesta palvelupolitiikasta? Mitä tapahtuu, kun monitieteiset opiskelijatyöryhmät ottavat vastaan politiikan suunnitteluhaasteita? Design for Government -kurssin kevään loppushow esittelee inspiroivia esimerkkejä! Sitoutuneet ja lahjakkaat opiskelijatiimit esittelevät tutkimuksiaan ja ehdotuksiaan, joita he ovat kehittäneet 14-viikkoisen kurssin ajan, joka vastaa Suomen hallituksen antamiin haastaviin projektisuunnitelmiin.

Tapahtuma on englanninkielinen.

Ohjelma ja lisätietoja: https://www.aalto.fi/en/events/design-for-government-2019-final-show

Loppushow on useimmiten loppuunvarattu, joten suosittelemme rekisteröitymään hyvissä ajoin! Ilmoittautuminen on sitova ja paikkoja on rajoitetusti. Tapahtuma on avoin yleisölle ja osa Aalto Festival -tapahtumaa.