Tapahtumat

Better Business — Better Society -seminaari: Vain laadukkaalla kestävyysraportoinnilla on merkitystä

Kauppakorkeakoulun Better Business — Better Society -seminaarisarjassa käsitellään ajankohtaisia, yhteiskunnallemme tärkeitä aiheita kuukausittain.
Vain laadukkaalla kestävyysraportoinnilla on merkitystä

Seuraa videostriimiä:

Striimin käynnistämiseksi klikkaa alla olevaa videota 'play' -nuolen kohdalta. Voit esittää kysymyksiä Presemossa, johon pääset tämän linkin kautta.

Vuoden ensimmäisessä Better Business - Better Society -seminaarissa Emma-Riikka Myllymäki (Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun laskentatoimen apulaisprofessori) ja Jani Alenius (Head of Climate Change and Sustainability, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun alumni) keskustelevat kestävyysraportoinnista otsikolla Vain laadukkaalla kestävyysraportoinnilla on merkitystä

Kestävyysraportoinnin saralla tapahtuu tällä hetkellä paljon. Tähän liittyvät erityisesti kasvava sidosryhmien kysyntä sekä sääntelyuudistukset kuten EU:n valmisteilla oleva direktiivi kestävyysraportoinnista. Keskustelemme muun muassa näistä kehityssuunnista raportoinnin laadun valossa. Keskustelun fokuksessa on, mitä on laadukas raportointi ja miksi sillä on merkitystä.

Voit lähettää puhujille kysymyksiä  Presemon kautta: Linkki alustalle (aukeaa uuteen ikkunaan).

Vuoden ensimmäinen seminaari järjestetään koronatilanteesta johtuen etätoteutuksena. Striimi julkaistaan tällä sivulla tapahtumapäivänä. Tervetuloa!

Better Business – Better Society -seminaarisarja

Seminaarisarja Kauppakorkeakoulun ajankohtaisesta ja yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet.

Takaisin Better Business — Better Society -seminaarisarjan sivuille
Picture of Better Business seminar