Tapahtumat

Better Business — Better Society -seminaari: "Murros mallissa tai markkinassa – uusi mahdollisuus haastaa"

Kauppakorkeakoulun Better Business — Better Society -seminaarisarjassa käsitellään ajankohtaisia, yhteiskunnallemme tärkeitä aiheita kuukausittain.
Pekka Mattila, Murros mallissa tai markkinassa - uusi mahdollisuus haastaa

Seuraa videostriimiä:

Striimin käynnistämiseksi klikkaa alla olevaa videota 'play' -nuolen kohdalta. (Tapahtuma alkaa 5.4. kello 17.00)

Voit esittää kysymyksiä seminaaria ennen tai sen aikana Presemo-alustalla. https://presemo.aalto.fi/bbbshuhtikuu

Huhtikuun seminaarin aiheena on: "Murros mallissa tai markkinassa – uusi mahdollisuus haastaa". Seminaarin puhujana on Pekka Mattila, markkinoinnin professori, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu.

Seminaarissa keskustelemassa:
Heli Arantola, toimitusjohtaja, A-lehdet
Sanna-Katriina Asikainen, markkinoinnin professori, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
Timo Huhtamäki, toimitusjohtaja, Emmy
Leea Tolvas, toimitusjohtaja, Ylva
Daniela Yrjö-Koskinen, perheyrittäjä, Novita

"Jokainen yritys voi odottaa markkinan murroskohtia tai tehdä aloitteen uudistumiseen itse. Keskustelijoina toimialaansa uudistaneita yrittäjiä ja yritysjohtajia Pekka Mattilan johdatuksella. Muotona ei ole paneeli vaan aito puheohjelma – suomalainen talk show."

Kutsu huhtikuun live-seminaariin lähetetään Kauppakorkeakoulun kumppaneille, tukijoille, kutsuvieraille sekä koulumme alumneille. Seminaarin online-striimi on avoin kaikille.

Better Business – Better Society -seminaarisarja

Seminaarisarja Kauppakorkeakoulun ajankohtaisesta ja yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet.

Takaisin Better Business — Better Society -seminaarisarjan sivuille
Picture of Better Business seminar