Better Business — Better Society -seminaari: "Mihin nyt kannattaisi sijoittaa?"

Kauppakorkeakoulun Better Business — Better Society -seminaarisarjassa käsitellään ajankohtaisia, yhteiskunnallemme tärkeitä aiheita kuukausittain.

Seuraa videostriimiä:

Striimin käynnistämiseksi klikkaa alla olevaa videota 'play' -nuolen kohdalta. (Tapahtuma alkaa 6.10. kello 17.00)

Voit esittää kysymyksiä seminaaria ennen tai sen aikana Presemo-alustalla.

Lokakuun seminaarin aiheena on: "Mihin nyt kannattaisi sijoittaa?" Seminaarin alustaa rahoituksen professori Vesa Puttonen. Tämän jälkeen on vuorossa paneelikeskustelu, johon osallistuvat sijoittajat Riku Asikainen (Evli), Aki Pyysing (Sijoitustieto) sekä Mikael Rautanen (Inderes)*.

Finanssi-, euro- ja koronakriisi ovat aiheuttaneet markkinoilla ennen näkemättömän tilanteen: keskuspankit ovat valtioiden suurimpia velkojia. Inflaatio on monen vuoden jälkeen lähtenyt voimakkaaseen nousuun. Miten sijoittajan pitäisi tällaisessa tilanteessa toimia?

*Huom! Puhuja vaihtunut 23.9.2022

Kutsu lokakuun live-seminaariin lähetetään Kauppakorkeakoulun kumppaneille, tukijoille, kutsuvieraille sekä koulumme alumneille. Seminaarin online-striimi on avoin kaikille.

Better Business – Better Society -seminaarisarja

Seminaarisarja Kauppakorkeakoulun ajankohtaisesta ja yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet.

Takaisin Better Business — Better Society -seminaarisarjan sivuille
Picture of Better Business seminar