Tapahtumat

Better Business — Better Society -seminaari: 10 vuotta finanssikriisiä – mikä pankkeja vaivaa?

Better Business — Better Society -seminaarisarjan tavoite on tarjota koulumme alumneille ja kumppaneille mahdollisuus kuulla ja keskustella ajankohtaisista, yhteiskunnallemme tärkeistä aiheista. Seminaarisarja järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 17.00–18.30, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet. Seminaarin jälkeen kutsumme osallistujat jatkamaan keskustelua viinilasillisen äärelle ravintola Arvoon.
Vihreällä taustalla tapahtuman otsikko ja kuva puhujasta Vesa Puttosesta

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttonen johdattaa meidät aiheeseen ”10 vuotta finanssikriisiä – mikä pankkeja vaivaa?”. Paneelikeskusteluun osallistuvat Sberbankin hallintoneuvoston jäsen, JP Morganin neuvonantaja ja koulumme Executive in Residence Esko Aho, EU:n kriisinratkaisuneuvoston varapuheenjohtaja Timo Löyttyniemi ja Nordean Group Credit Risk Control -yksikön johtaja Jukka Vesala.

Seminaariin on kutsuttu Kauppakorkeakoulun alumnit sekä kutsuvieraat. Mikäli olet koulumme alumni, mutta et ole saanut kutsua tapahtumaan, käy päivittämässä tietosi AlumniCircleen, jotta saat jatkossa kutsun seuraaviin seminaareihin.

Lisätietoja tapahtumasta: [email protected]

Tilaisuus on täynnä, mutta seminaaria voi seurata suorana tai katsoa myöhemmin tallenteen siitä Kauppakorkeakoulun Facebook-sivulla.

Tietoa kootusti Better Business – Better Society -seminaarisarjasta: https://bit.ly/31ZADlL

Seuraa livetallennetta Kauppakorkeakoulun Facebook-sivulla: