Better Business — Better Society -juhlaseminaari: Kauppakorkeakoulu 110 vuotta

Vuonna 2021 Kauppakorkeakoulu täytti 110 vuotta! Vuoden viimeisessä seminaarissa kuullaan Kauppakorkeakoulun vaikutuksista yhteiskuntaan sen 110-vuotisen taipaleen aikana sekä tuoreista tutkimusaiheista.

Seuraa videostriimiä:

Striimin käynnistämiseksi klikkaa alla olevaa videota 'play' -nuolen kohdalta.

Juhlaseminaarissa Eero Kasanen (Helsingin kauppakorkeakoulun entinen rehtori sekä Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun entinen dekaani) kertoo Kauppakorkeakoulun vaikutuksesta yhteiskuntaan sen 110-vuotisen taipaleen aikana otsikolla "Kaupallista ajattelua".

Seminaarissa kuullaan lisäksi tuoreimmista tutkimusaiheista:

• Taloustieteen professori Kristiina Huttunen"Työpaikan menetyksen kustannukset".
  • Laskentatoimen apulaisprofessori Jukka Sihvonen:
    "Seksuaalivähemmistöjen huomioiminen yrityksissä: kuinka HLBTQ-myönteisyys vaikuttaa taloudelliseen menestykseen?"
  • Kauppakorkeakoulun tutkimuksesta ja kansainvälisestä yhteistyöstä vastaava varadekaani sekä tietojärjestelmätieteen professori Virpi Tuunainen:"Älypuhelimien käyttö haittaa yliopisto-opiskelua – vai haittaako?".

Juhlaseminaari järjestetään 2.12. Kauppakorkeakoululla. Tilaisuus striimataan. Kutsu paikan päällä olevaan tapahtumaan lähetetään kaikille kauppakorkeakoulun alumneille, tukijoille sekä kumppaneille.

Terveysturvallisen tapahtuman toteuttamiseksi, tulethan paikalle vain terveenä. Sisätiloissa on voimassa maskisuositus. Varaamme seminaaritilaan jokaiselle osallistujalle istumapaikan ja pyrimme säilyttämään tarvittavan väljyyden koko tapahtuman ajan.

Better Business – Better Society -seminaarisarja

Seminaarisarja Kauppakorkeakoulun ajankohtaisesta ja yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet.

Takaisin Better Business — Better Society -seminaarisarjan sivuille
Picture of Better Business seminar