Back to Work -sarja jatkuu: vieraana professori Esa Saarinen

Keskustelua muuttuvasta työstä ja ajattelun ajattelemisesta
Esa Saarinen. Kuva: Liisa Takala / TJNK
Kuva: Liisa Takala / TJNK

Miten rakentaa sosiaalisesti kestävämpää työelämää? Tervetuloa seuraamaan Aalto-yliopiston Back to Work Sessions -keskustelusarjaa. Viisiosainen haastattelusarja on osa Aalto-yliopiston Future of Work -hanketta ja haastattelut ovat kaikkien vapaasti katsottavissa Aallon YouTube-kanavalla.

Haastattelusarjan toinen osa julkaistaan torstaina 14.10. klo 15.00. Tällöin vieraaksi saapuu professori ja filosofi Esa Saarinen. Keskustelun aiheena on, kuinka luoda kestävämpi työn tulevaisuus. Esa Saarinen käsittelee aihetta filosofisesta näkökulmasta mukaan lukien teemat, kuten ajattelun ajattelu, yksilön ja yhteisön ajatteleminen, ja joukkokukoistaminen. Suomenkielistä keskustelua moderoi Future of Work -hankkeen tutkimusjohtaja Hertta Vuorenmaa.

Linkki striimiin löytyy tältä sivulta 14.10. kello 14.45 alkaen.

Back to Work – Miten rakennamme yhdessä sosiaalisesti kestävämmän työn tulevaisuuden?

Aalto-yliopiston Future of Work -hankkeen tutkimuspäällikkö Hertta Vuorenmaa haastattelee eri alojen asiantuntijoita saadakseen monipuolisia näkemyksiä työn tulevaisuudesta.

4 students sitting around table