Avoimen tieteen koulutus - tule mukaan oppimaan!

Avoimen tieteen koulutuksia on tarjolla syksyllä neljä kertaa: 10.9.2019; 22.10.2019; 13.11.2019 ja 11.12.2019.

o Best practices in research data management, e.g. data management planning and data sharing.
o Funders’ requirements about open science
o Ways to open scientific publications

Target group: Researchers, academics and research support staff or anyone interested in open science
Open science training

Sama koulutus pidetään myös 22.10., 13.11. ja 11.12. Klikkaa päivämäärälinkkiä ilmoittautuaksesi.

Aiheet vaihtelevat osanottajien mukaan, mutta voivat sisältää mm. seuraavia teemoja:

• Tutkimusaineiston hallinnan parhaat käytänteet (mm. tutkimusaineiston hallinnan suunnittelu ja datan avaaminen).

• Rahoittajien vaatimukset tutkimustuotosten avoimuuden suhteen.

• Tieteellisten julkaisujen avaaminen.

Kohderyhmät: Tutkijat ja tutkimushallintohenkilöstö, kaikki avoimesta tieteestä kiinnostuneet.

Vapaaehtoinen, mutta suositeltava ilmoittautuminen: haluaisimme tietää, onko sinulla erityisiä toiveita koulutuksen suhteen.

Järjestäjä: Avoin tiede ja ACRIS -tiimi (Aalto-yliopiston tutkimuspalvelut)

Lisätiedot: [email protected]