Aalto Space -sovelluksen demopäivä Dipolissa

Aalto Space -mobiilisovelluksen kehitystiimi järjestää demopäivän Dipolin galleriatilassa tiistaina 27.11. klo 10 - 13 osana Paradox City -näyttelyä. Demon aikana kävijä pääsee tutustumaan marraskuun lopulla julkaistaviin uusiin ominaisuuksiin, jotka parantavat mm. navigointia kampuksella.

Mikä on Aalto Space?

Sovelluksessa olevan kartan avulla voi näppärästi navigoida rakennuksessa myös niihin opetustiloihin, jotka eivät varausjärjestelmän piirissä ole. Myöhemmin sovellukseen on tarkoitus lisätä myös muita kampusrakennuksia sekä kehittää uusia toiminnallisuuksia käyttäjiltä saadun palautteen avulla.

Aalto Space on erinomainen väline myös muuhun kommunikointiin yliopiston ja opiskelijan välillä: Aalto Space sisältää hätäviestintäominaisuuden, jonka avulla Aallon viestintä voi lähettää ilmoitusviestejä erilaisista poikkeustilanteista kampuksella.

Sovellusta on kehitetty Aalto-yliopistokiinteistöjen projektina yhteistyössä koko Aalto-yhteisön ja yhteistyökumppanien kanssa. Kehittämisessä on hyödynnetty osallistavia menetelmiä, kuten opiskelijoille suunnattuja kyselyjä ja kampuksen digitaalisuuteen liittyviä työpajoja. Lisäksi on hyödynnetty kampustyöryhmän-, Aallon IT:n sekä viestinnän resursseja.

Aalto Space -sovelluksen tavoitteena on tukea yliopiston digitaalista strategiaa. Haluamme tarjota saumattoman mobiilin käyttäjäkokemuksen ja alustan, joka palvelee koko yliopistoyhteisöä. Aalto Space on käyttäjälähtöinen ja sen ketterässä kehittämisessä on tavoitteena yhdistää kampuksen eri toimijat.

Lisätietoja: https://aaltocre.fi/aaltospace/