Aalto ARTS Teachers’ Lunch: HOPS ja opiskelijan kohtaaminen

Teachers’ Lunch on ARTSin opettajille tarkoitettu keskusteluforum, jossa käsitellään eri oppimisen ja opettamisen teemoja, kuunnellaan aiheeseen liittyvä alustus ja keskustellaan lounaan äärellä. Ilmoittautuneille tarjolla kahvit / teet ja Kipsarin lounassämpylä! Teacher’s Lunch -tapahtumasarjan järjestää ARTSin Oppimispalvelut yhteistyössä AllWell-opiskeluhyvinvointihankkeen kanssa.
Opiskelijahyvinvointi

Perjantaina 1.3.2019 yliopisto-opettaja Penni Osipow ja suunnittelija Sari Tarvainen alustavat teemasta "HOPS ja opiskelijan kohtaaminen". Tilaisuus on suomeksi. Kohderyhmänä ovat erityisesti kandiopiskelijoiden akateemiset ohjaajat, mutta myös muut ohjauksesta kiinnostuneet ovat tervetulleita.

Tule kuulemaan ja keskustelemaan, miten portfolioajattelu toimii Visuaalisen viestinnän muotoilun kandipääaineessa ammatillisen ohjaamisen välineenä ja kuinka ohjaaminen on otettu huomioon kurssisuunnittelussa.