Radikaali luovuus

Järjestä Radical Creatives -dokumentin näytös

Oletko kiinnostunut katsomaan elokuvan kollegoittesi kanssa? Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.
Radical Creativesin näytös Kino Reginassa Oodissa

Järjestä elokuvanäytös! Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.

Radical Creatives -elokuvan verkkosivu

Dokumenttielokuva kertoo voimakkaan tarinan itseluottamuksen vahvistamisesta luovuuden kautta. Tällä sivulla tutustut elokuvan esiintyjiin ja tekijöihin tai voit järjestää tiimillesi elokuvanäytöksen.

Radical Creatives herokuva

Radical Creatives -dokumenttiin liittyviä uutisia

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Radical Creatives -elokuvassa luovuus löytyy sukeltamalla pinnan alle. Kuva: Hayley Lê
Mediatiedotteet Julkaistu:

Aalto-yliopisto tarjoaa uutta dokumenttielokuvaansa yritysten ja yhteisöjen käyttöön – Ainutlaatuinen teos paljastaa, miten luova prosessi etenee

Yliopiston tuottama dokumentti näyttää 30 tapaa käyttää luovuutta työkaluna, ja haastaa työyhteisöt kehittämään omaa luovuuttaan.
A woman dancing in front of a big building
Aalto Magazine, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Dokumenttielokuva tarjoaa syväsukelluksen radikaaliin luovuuteen

Aalto-yliopiston oma dokumenttielokuva tarkastelee luovaa ajattelua mahdollisimman monesta kulmasta. Prosessi vaati myös paljetteja ja streetdancea.
Small coin wallets in different shades of brown

Pikavoitoilla on kestämätön hinta – ja siksi talousjärjestelmä tarvitsee kiireesti täyskäännöksen, sanoo tutkija

Ympäristötuhot, sosiaalinen eriarvoisuus ja monet muut ongelmat ovat seurausta talousjärjestelmän nopeiden voittojen maksimoinnista. Ongelmien ratkominen vaatii, että alamme sen sijaan tavoitella pitkän aikavälin resilienssiä.
Elokuvan kuva
Aalto-yhteisölle Muut henkilöstökoulutukset

Radical Creatives -elokuva on syväsukellus luovuuteen

Welcome to movies! We are watching Radical Creatives movie together.