Palvelut

Tekniset palvelut Kemian tekniikan korkeakoulussa

Kemian tekniikan korkeakoulun tekninen henkilökunta työskentelee tutkimuksen ja opetuksen tukena. Tavoitteena on kehittää joustavaa resursointia palveluiden tasaisen laadun takaamiseksi.

Tekninen palvelu kattaa opetuksen ja tutkimuksen kokeellisen työskentelyn tukitoimet mm. seuraavien toimintojen osalta:

• Kemikaalitilaukset (kemikaalit, etanoli, nestetyppi jne.)

Kemikaalitoimittajia ovat mm. VWR, FisherScientific ja Sigma-Aldrich. Tilaukset tehdään tilauspyyntöjärjestelmän kautta. Kaikissa hankinnoissa noudatetaan Aalto-yliopiston hankintasääntöä.

• Kaasut ja kaasuvaroitusjärjestelmät
  • Laitteiden ylläpito/huoltotilaukset
  • Pienhankinnat
  • Verstaspalvelut

Edellä mainittujen toimintojen sekä laitteiden käytön ja mittauspalveluiden osalta yhteystiedot ovat seuraavat:

Kemian tekniikan talo

Tutkimusinsinööri Juha Linnekoski, p: +358 (0)503134715

Puunjalostustekniikan talo

Tutkimusinsinööri Timo Ylönen, p: +358 (0)405779804

Verstaat

Käyttöinsinööri Seppo Jääskeläinen, p: +358 (0)505224631

Lisätietoja teknisistä palveluista koko koulussa saa teknisten palveluiden päälliköltä Jaana Richiltä, p. +358 (0)504081988.

Tätä palvelua tarjoaa:

Kemian tekniikan korkeakoulu

Löysitkö etsimäsi? Ellet, niin otathan meihin yhteyttä.