Palvelut

Rahoitusta ERC-hauissa menestyneille

Sähkötekniikan korkeakoulu myöntää rahoitusta European Research Councilin (ERC) rahoitushauissa menestyneille tutkijoille.

Sähkötekniikan korkeakoulu myöntää vuodesta 2017 alkaen European Research Council:in (ERC) rahoitushauissa menestyneille tutkijoille rahoitusta seuraavin kriteerein:

1. Hakija on päässyt Starting, Consolidator tai Advanced Grant -haussa toiselle kierrokselle, mutta ei saanut kyseisessä haussa ERC-rahoitusta. Tällöin koulu myöntää hankkeeseen 100 000 €:n rahoituksen erillisen tutkimussuunnitelman perusteella. Rahoitus on tarkoitettu ERC-hakemuksessa kuvatun tutkimuksen käynnistämiseen, jonka avulla tutkija voi parantaa hakemustaan seuraavaa ERC-hakukierrosta varten. Tutkimussuunnitelmasta on käytävä ilmi, mihin koulun tukirahoitusta suunnitellaan käytettävän, ja miten se edistää hakijan mahdollisuuksia seuraavalla ERC-hakukierroksella. Suunnitelman pituus on korkeintaan kaksi sivua, ja sen lisäksi toimitetaan allekirjoitettu hakulomake. Dokumentit toimitetaan pdf-muodossa kehityspäällikkö Outi Elina Kansaselle ([email protected]).
  2. ERC-rahoituksen saaneille tutkijoille korkeakoulun rahoitus myönnetään tarvittaessa ERC-projektin päättyessä ns. ramp down/siltarahana. Ramp down -suunnitelma tehdään viimeistään projektin kolmantena vuonna ja neuvotellaan dekaanin ja laitoksen kanssa tapauskohtaisesti.

Perustieteiden korkeakoulun rahoitus ERC-hauissa menestyneille

Rahoitusta ERC-hauissa menestyneille

Perustieteiden korkeakoulu myöntää vuodesta 2017 alkaen European Research Councilin (ERC) rahoitushauissa menestyneille tutkijoille rahoitusta.

Tätä palvelua tarjoaa:

Tutkimus- ja innovaatiopalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.