Palvelut

Liikesivistysrahaston Nybergin rahaston kansainvälinen vierailuohjelma

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa on toiminnassa LSR Nybergin rahaston kansainvälinen vierailuohjelma (LSR Nyberg’s International Visitors’ Programme). Ohjelman tarkoitus on kansainvälistää korkeakoulun laitoksia.
Kauppakorkeakoulu

LSR Nybergin rahaston kansainvälinen vierailuohjelma mahdollistaa vuosittain kullekin laitokselle noin kolmen kansainvälisen huippututkijan kutsumisen. Vierailun aikana he pitävät tutkimusseminaarin ja vierailevat korkeakoulussamme noin viikon ajan.

Kutsumalla kansainvälisesti ansioituneita tutkijoita korkeakoulumme vieraaksi otamme aktiivisen roolin kansainvälisessä tiedeyhteisössä. Korkeatasoiset tutkimusseminaarit ja vierailuluennot tukevat korkeakoulumme pyrkimystä kansainvälistää tutkimusta ja opetusta.
Kunkin vierailun matka- ja majoituskulut voivat olla max. 2 200 euroa ja sen lisäksi tulee 300 euron palkkio + henkilösivukulut (~20 %).

Laitokset tekevät esityksensä kutsuttavista kansainvälisistä huippututkijoista tutkimusseminaareihin (ja mielellään myös koulutusohjelmiin) täyttämällä ohessa olevan hakemuslomakkeen ja toimittamalla sen laitosjohtajan hyväksymänä Tapani Mikolalle (BIZ Talouspalvelut, PL 21210).

Lomakkeeseen täytetään:

• kutsuttavan henkilön nimi, asema, yliopisto ja sähköpostiosoite
  • vierailun tarkoitus ja ajankohta
  • vierailun matka- ja majoituskustannukset max. 2 200 euroa
  • 300 € palkkion + 20 %:n henkilösivukulut
  • kutsujan nimi, laitos, kustannuspaikka ja puhelinnumero
  • vierailun sihteerin nimi ja puhelinnumero
  • laitosjohtajan allekirjoitus ja päiväys
  • hakemukseen liitetään vierailijan CV
  • Kauppakorkeakoulun talouspalvelut täyttävät: laitoskohtainen projektinumero/LSR Nybergin kansainvälinen vierailuohjelma.

Vierailusta ei makseta päivärahoja. Laitos maksaa muut vierailusta aiheutuvat kulut. Kutsuttu henkilö vastaa itse matkaan liittyvistä vakuutuksista. Kutsuttu vierailija toimittaa matkaan liittyvät matka- ja majoituskulujen alkuperäiset kuitit sähköisellä Vieraan kulukorvauslomakkeella, jonka on saanut laitoksen sihteeriltä.

Laitoksen sihteeri hoitaa:

Tätä palvelua tarjoaa:

Kauppakorkeakoulu

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.
URL kopioitu