Palvelut

ACRIS-järjestelmän mediaseuranta ja ohjaajatiedot

Lisätietoa ACRIS-järjestelmän mediaseurannasta ja ohjaajatiedoista

Lehdistö/tiedotusvälineet

ACRIS-järjestelmässä on otettu käyttöön kaksi yhdentämismenetelmää lehdistöä/tiedotusvälineitä varten.

1)     Meltwater, suomenkielinen lehdistö

2)     Newsflo, englanninkielinen lehdistö

Näitä palveluja testataan ACRIS-järjestelmässä, jotta voidaan selvittää, onko palvelujen laatu riittävän hyvä. Jos huomaat jotakin outoa tai väärää, kerro siitä osoitteeseen [email protected].

Yhdennettyjä uutisia ei voi poistaa, mutta näkyvyysasetuksia voi muuttaa sivun alareunasta backend-asetukseksi eli uutiset näkyvät vain sinulle.

Lisäksi kullekin yksittäiselle käyttäjälle on annettu oikeus lisätä ja vaihtaa lehtiä/tiedotusvälineitä.

Ohjaajatiedot

Kaikkien tohtoriopiskelijoiden, myös Aalto-yliopiston työntekijöiden, on annettava suostumuksensa ohjaajasuhdettaan koskevien tietojen siirtämiseen Oodista ACRIS-järjestelmään. Muistutathan tästä tohtoriopiskelijaasi, jotta ohjaajatiedot saadaan ACRIS-järjestelmässä parempaan järjestykseen. Ohjeet tämän tekemiselle Oodissa ovat sivulla ACRISHelp wiki: https://wiki.aalto.fi/display/ACRIShelp/Accessing+ACRIS.

Tätä palvelua tarjoaa:

Tutkimus- ja innovaatiopalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.