Palvelut

Aalto-yliopiston digitaalisen suunnittelun laboratorio

An Aalto pen lying on the page of a study book, students working in the background / photo by Aalto University, Aino Huovio

Aalto-yliopiston digitaalisen suunnittelun laboratorio (ADD) yhdistää tieteen, tekniikan, taiteen ja talouden alat. ADD:ssä tutkitaan digitaalista muotoilua, lisäaineiden valmistusta, 3D-tulostusta ja digitaalisia valmistustekniikoita kaupallisesti kannattavien, kulttuurisesti merkittävien ja yhteiskunnan kannalta arvokkaiden tuotteiden valmistamiseksi.

Aalto-yliopiston digitaalisen suunnittelun laboratorio on Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakoulun sekä taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun vuonna 2012 käynnistämä tutkimusorganisaatio.

ADD:n tavoitteena on luoda yliopistotason innovaatioympäristö uusien teknologioiden toimialueella, jonka avulla voidaan edistää yhteistyötä yliopiston eri tutkijoiden ja opiskelijoiden sekä elinkeinoelämän välillä

Tätä palvelua tarjoaa:

Konetekniikan laitos

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.