Ohjelmat

Strateginen johtaminen muuttuvassa maailmassa -maisteriohjelma

Tämä sivusto on Strategic Management in a Changing World -maisteriohjelman opinto-opas, jossa olevat materiaalit ja ohjeet on suunnattu ohjelman opiskelijoille. Sivuilta löytyy ohjelman opetussuunnitelma ja tarkempia ohjeita omien opintojen suunnitteluun. Jos olet kiinnostunut hakemaan ohjelmaan, seuraa sivun alaosan linkkiä hakusivuille.

Strategic Management in a Changing World -maisteriohjelma on Kauppakorkeakoulun ohjelma.

Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta
Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Student guide illustration, language and communications studies
Opinnot Julkaistu:

Kieliä, kulttuuria ja viestintää V periodissa

Kielikeskuksessa on viidennessäkin periodissa tarjolla monipuolisesti kielten, kulttuurin ja viestinnän kursseja.
MyCourses
Opinnot Julkaistu:

MyCoursesin käyttökatko 2.5.2024 klo 10.00-17.00

MyCourses ei ole käytettävissä katkon aikana.

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Yhteinen opiskeluhetki verkossa Pomodoro-tekniikkaa hyödyntäen. Tule mukaan opiskelemaan ohjatusti ja nappaa vinkit tehokkaampaan työskentelyyn Pomodoro-tuokioista!
Töihin EU:hun

Tietoa työ- ja harjoittelumahdollisuuksista Euroopan Unionissa

Ainutlaatuinen tilaisuus saada tietoa EU:n uudesta yksinkertaistetusta hakumenettelystä sekä erilaisista tavoista työskennellä EU:ssa. EU-tietämyksestä on hyötyä myös työskennellessäsi Suomessa.

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Strategic management in a changing world, Master of Science (Economics and Business Administration)

Strategic Management in a Changing World on ainutlaatuinen maisteriohjelma. Opiskelijat oppivat laatimaan toimivia strategioita alati muuttuvassa maailmassa. Valmistuneet ovat analyyttisia päätöksentekijöitä, jotka tunnistavat mahdollisuuksia ja riskejä ja osaavat toimia niiden mukaan. Ohjelma tarjoaa opiskelijoille arvokasta osaamista ja tietoa strategiasta, kestävästä liiketoiminnasta, johtamisesta ja yrittäjyydestä.

Hakeminen
A student and an assistant professor on Aalto University campus in Otaniemi