Ohjelmat

Globaalin johtamisen maisteriohjelma

Tämä sivusto on Global Management -maisteriohjelman opinto-opas, jossa olevat materiaalit ja ohjeet on suunnattu ohjelman opiskelijoille. Sivuilta löytyy ohjelman opetussuunnitelma ja tarkempia ohjeita omien opintojen suunnitteluun. Jos olet kiinnostunut hakemaan ohjelmaan, seuraa sivun alaosan linkkiä hakusivuille.

Global Management -maisteriohjelma on Kauppakorkeakoulun ohjelma.

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun laskentatoimen maisteriopiskelija Milja Mieskolainen oli jo aiemmin pohtinut hakemista harjoitteluun Euroopan Unioniin, mutta oli ajatellut harjoittelupaikan saamisen olevan liian haastavaa. Keväällä 2023 hän kuitenkin huomasi ilmoituksen harjoittelupaikoista ja päätti kokeilla hakemista, sillä avoinna oli kiinnostava paikka talouden hallinnan ja EMUn valvontayksikössä. Hakeminenkaan ei osoittautunut vaikeaksi. Milja haki paikkaa, sai sen ja harjoittelu Euroopan Parlamentissa alkoi lokakuussa.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Tiedote datankeräyksestä Väreessä: Huoneen oleskelijamäärän mallinnus käyttäen koneoppimismenetelmiä ja hiilidioksidisensoreita

Osassa Otaniementie 14 huoneista mitataan 15.4.2024-27.9.2024 oleskelijoiden määrää tutkimusta varten
Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta

Töihin EU:hun

Tietoa työ- ja harjoittelumahdollisuuksista Euroopan Unionissa

Ainutlaatuinen tilaisuus saada tietoa EU:n uudesta yksinkertaistetusta hakumenettelystä sekä erilaisista tavoista työskennellä EU:ssa. EU-tietämyksestä on hyötyä myös työskennellessäsi Suomessa.
Student Guide, tapahtumakuva

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Yhteinen opiskeluhetki verkossa Pomodoro-tekniikkaa hyödyntäen. Tule mukaan opiskelemaan ohjatusti ja nappaa vinkit tehokkaampaan työskentelyyn Pomodoro-tuokioista!
Student Guide, tapahtumakuva

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Aalto Readers' Club
Muut

Global Management, Master of Science (Economics and Business Administration)

Global Management -maisteriohjelmasta valmistuneet toimivat vastuullisina päätöksentekijöinä vaikutusvaltaisissa tehtävissä globaalissa ympäristössä. Opinnot kehittävät opiskelijoiden osaamista strategiassa, liiketoiminnan kehittämisessä, johtajuudessa ja eri liiketoimintaympäristöissä toimimisessa. Global Management yhdistää ainutlaatuisella tavalla kaksi arvostettua ohjelmaa: valmistuvat saavat sekä Kauppatieteiden maisterin tutkinnon että CEMSin myöntämän CEMS Master’s in International Management (MIM) -todistuksen.

Hakeminen
Two business students on the Aalto University campus in Otaniemi