Lahjoita tulevaisuus

Suuri kiitos tuestasi Aalto-yliopistolle!

Lahjoittajana olet mukana ratkaisemassa maailman suuria haasteita ja rakentamassa kestävää tulevaisuutta.
Aalto-yliopiston rehtori Ilkka Niemelä. Kuva Mikko Raskinen

Tukesi auttaa turvaamaan korkeatasoisen koulutuksen ja vahvistaa maailmanluokan tutkijoiden kykyä jatkaa tieteen tekemistä ja innovointia

Ilkka Niemelä, Aalto-yliopiston rehtori

Suuri kiitos tuestasi Aalto-yliopistolle ja lämpimästi tervetuloa nauttimaan tämän julkaisun annista. Tarjolla on opiskelijoiden kasvutarinoita, terveisiä teiltä lahjoittajilta, katsauksia meneillään oleviin projekteihin ja paljon muuta; asioita, joita sinä Aalto-yliopiston lahjoittajana olet osaltasi saanut aikaan.

Olemme kutsuneet sidosryhmiemme edustajia mukaan tukemaan ja ohjaamaan Aallon varainhankintaa. On ilo ja kunnia kertoa, että varainhankinnan tukiryhmän jäseniksi ovat lupautuneet Risto Siilasmaa (pj.), Nathalie Ahlström, Sari Baldauf, Kyunghyun Cho, Antti Herlin ja Miki Kuusi.

Suomen yliopistojen valtionrahoitus on epävarmempaa ja epävakaampaa kuin ennen. Samaan aikaan Suomi tarvitsee enemmän koulutettua työvoimaa sekä laadukasta tutkimus- ja innovointikapasiteettia pysyäkseen kilpailukykyisenä. Aalto-yliopistolla on valmiudet ja tahto vastata haasteeseen. Vaadittujen pitempiaikaisten toimenpiteiden toteuttaminen on kuitenkin vaikeaa julkisen rahoituksen epävarmojen tulevaisuudennäkymien vuoksi.

Tämän vuoksi taloudellinen tukesi on erittäin tärkeää. Se varmistaa Suomen kilpailukyvyn. Se turvaa opiskelijoidemme korkeatasoisen monitieteisen koulutuksen ja Suomen tulevaisuuden osaamisen. Se vahvistaa maailmanluokan tutkijoiden kykyä jatkaa tieteen tekemistä ja innovointia paremman maailman hyväksi.

Kiitos!

Ilkka Niemelä
Aalto-yliopiston rehtori

A-logo. Photo: Mikko Raskinen

Lahjoita tulevaisuus

Lahjoitus Aalto-yliopistolle on sijoitus kestävään ja kilpailukykyiseen Suomeen. Yhdessä voimme ratkaista yhteiskunnan suurimpia haasteita!

Lahjoitustapa
Valitse lahjoitussumma