Lahjoita tulevaisuus

Lämmin kiitos Tuotantotalouden Prodeko-rahastoon lahjoittaneille!

Rahastoon lahjoitetuilla varoilla vahvistetaan tuotantotalouden ja teknologiayrittäjyyden opetusresursseja, tutkimusta ja jatkuvan oppimisen mahdollisuuksia.
Students around a table studying

”Tuotantotalouden alumniyhteisön aloitteesta perustettu Prodeko-rahasto on otettu innostuneesti vastaan. Rahastoon lahjoitetuilla varoilla vahvistetaan tuotantotalouden ja teknologiayrittäjyyden opetusresursseja, tutkimusta ja jatkuvan oppimisen mahdollisuuksia”, sanoo Tuotantotalouden laitoksen johtaja Risto Rajala.

”Sydämelliset kiitokseni kaikille lahjoittajille. Jokainen lahjoitus tukee Suomen tulevaisuuden kannalta elintärkeän osaamisen kehittämistä. Vuoden 2023 aikana Tuotantotalouden Prodeko-rahastoon yli 10 000 euroa lahjoittaneet tullaan muistamaan rahaston perustajajäseninä”, Rajala jatkaa.

”Opiskelu TUTAlla mahdollistaa tekniikan opintojen perustalle rakentuvien yrittäjävalmiuksien ja ongelmanratkaisutaitojen kehittämisen. Näiden taitojen avulla vaikutetaan yhteiskuntamme tulevaisuuteen. Tuki on tärkeää opiskelijoille ja koko idearikkaalle yhteisölle!”, kertoo Prodeko-opiskelijakillan puheenjohtaja Pihla Päivänsalo

Teksti: Helena Salminen

Otaniemi Lehmuskuja (photo Mikko Raskinen)

Lahjoita tuotantotalouden Prodeko-rahastoon